Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.
  • Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do mapy strony
Kontrast:
  • Akontrast domyślny
  • Akontrast biały tekst na czarnym
  • Akontrast żółty tekst na czarnym
  • Akontrast czarny tekst na żółtym
Logo Urząd Statystyczny we Wrocławiu Urząd Statystyczny we Wrocławiu
  • Urzędy Statystyczne
    • US Białystok
    • US Bydgoszcz
    • US Gdańsk
    • US Katowice
    • US Kielce
    • US Kraków
    • US Lublin
    • US Łódź
    • US Olsztyn
    • US Opole
    • US Poznań
    • US Rzeszów
    • US Szczecin
    • US Warszawa
    • US Wrocław
    • US Zielona Góra
  • BIP
  • Kontakt
  • RSS
  • Mapa serwisu
  • profil GUS na Instagramie
  • Facebook
  • profil na X
  • English
Wyszukiwanie zaawansowane
Logo Urząd Statystyczny we Wrocławiu
  • Badania ankietowe
  • Dla mediów
  • Co, gdzie, jak załatwić?
  • Edukacja statystyczna
  • O stronie
Menu

Menu główne

Menu
  • Dane o województwie
  • Opracowania bieżące
  • Publikacje i foldery
  • Statystyczne Vademecum Samorządowca
  • Bank Danych Lokalnych
  • Statystyka regionalna
  • Portal Geostatystyczny
  • STRATEG
  • REGON,
    TERYT,
    Klasyfikacje
  • Badania statystyczne
  • Urzędy statystyczne
  • GUS

Ścieżka

Strona główna OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - materiały poligraficzne
Menu

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - materiały poligraficzne

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Wrocław, dnia 13.07.2012 r.

Znak sprawy: WOA-2900-03/2012

Uczestnicy postępowania.
o udzielenie zamówienia

Zamawiający – Urząd Statystyczny we Wrocławiu działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn zm.) zwanej dalej „ustawą” zawiadamia, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.06.2012 r. pod numerem: 212158-2012, na: „Sukcesywne dostawy materiałów poligraficznych, biurowych, papierniczych, eksploatacyjnych oraz środków czystości dla Urzędu Statystycznego we Wrocławiu” dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla poszczególnych części zamówienia.

1. Za najkorzystniejsze oferty w poszczególnych częściach zamówienia uznano oferty złożone przez niżej wymienione firmy:

  • w części I zamówienia − materiały poligraficzne − za najkorzystniejszą ofertę uznano ofertę nr 8 firmy:
    PHU Edmel MELNYK I S-KA SP.J., ul Szwoleżerów 2, 59-220 Legnica,
  • w części II zamówienia − materiały biurowe − za najkorzystniejszą ofertę uznano ofertę nr 6 firmy:
    Partner Papes Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28 a, 53-609 Wrocław,
  • w części III zamówienia − materiały papiernicze − za najkorzystniejszą ofertę uznano ofertę nr 6 firmy:
    Partner Papes Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28 a, 53-609 Wrocław,
  • w części IV zamówienia − materiały eksploatacyjne – za najkorzystniejszą ofertę uznano ofertę nr 1 firmy:
    CARTRIDGE CONTROL Spółka z o.o., ul. Zagórska 186, 25-346 Kielce,
  • w części V zamówienia − środki czystości − za najkorzystniejszą ofertę uznano ofertę nr 7 firmy:
    SWISSPOL Ltd Sp. z o.o., ul. Świątnicka 30, 52-018 Wrocław.

2. Uzasadnienie wyboru ofert w części I, II, III, IV i V zamówienia:

Wymienieni wykonawcy w pkt 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu, oferty nr 8, 6, 1 i 7 – nie podlegają odrzuceniu, są zgodne z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia, spełniają wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert (cena oferty z VAT stanowiąca 100 % wagi) zawierają najniższe ceny brutto spośród pozostałych złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu oraz uzyskały najwyższą liczbę punktów 500,00 podczas dokonanej oceny ofert.

3. Do wyznaczonego terminu składania ofert oferty złożyło 8 wykonawców.

4. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu wraz z przyznaną punktacją:

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Lliczba punktów w kryterium
cena 100 %

w części I zamówienia:

8

PHU Edmel MELNYK I S-KA SP.J
ul. Szwoleżerów 2, 59-220 Legnica

500,00

w części II zamówienia:    

4

Biurovita Sp. z o.o..
ul. Robotnicza 72e, 53-608 Wrocław

421,60

6

Partner Papes Sp. z .o.o.
ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław

500,00

w części III zamówienia:

 

4

Biurovita Sp. z o.o..
ul. Robotnicza 72e, 53-608 Wrocław

475,55

6

Partner Papes Sp. z .o.o.
ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław

500,00

8

PHU Edmel MELNYK I S-KA SP.J
ul. Szwoleżerów 2, 59-220 Legnica

478,10

w części IV zamówienia:    

1

CARTRIDGE CONTROL Spółka z o.o.
ul. Zagórska 186, 25-346 Kielce

500,00

4

Biurovita Sp. z o.o..
ul. Robotnicza 72e, 53-608 Wrocław

399,00

5

PIĄTKA” BIUROSERWIS Jochan & Korszuń
ul. E. Plater 11/2, 51-680 Wrocław

283,40

6

Partner Papes Sp. z .o.o.
ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław

321,60

w części V zamówienia:    

3

”DANTA” SPÓŁKA CYWILNA Tadeusz i Piotr Graczyk
ul. Piastowska 63/5, 50-361 Wrocław

479,80

7

SWISSPOL Ltd Sp. z o.o.
ul. Świątnicka 30, 52-018 Wrocław

500,00

5. Informacja o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:

Wymagane warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego spełniło 7 wykonawców.

6. Informacja o ofertach odrzuconych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie odrzucono żadnej oferty.

7. Informacja o wykluczeniu wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykluczono 1 wykonawcę:

 Oferta Nr 2: AGAPIT Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Marii Zientary-Malewskiej 26
10-302 Olsztyn

Uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia wykonawcy:
Wykonawca nie dołączył do oferty wykazu wykonanych co najmniej trzech zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru zamawiającego – załącznik nr 6 do SIWZ, zgodnie z zapisami zamawiającego w Rozdziale VI pkt 6.1 ppkt 2) SIWZ.

Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, pismem z dnia 04.07.2012 r., znak sprawy: WOA-2900-03/2012 wezwał wykonawcę do uzupełnienia dokumentu potwierdzającego spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu tj.:

  • wykazu wykonanych co najmniej trzech zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru zamawiającego – załącznik nr 6 do SIWZ, zgodnie z zapisami zamawiającego w Rozdziale VI pkt 6.1 ppkt 2) SIWZ.

W wyznaczonym przez zamawiającego terminie uzupełnienia dokumentów do dnia 11 lipca 2012 r. wykonawca nie uzupełnił w/w dokumentu potwierdzającego spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, co stanowiło podstawę do wykluczenia wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy – z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy – ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

8. Informacja o terminie zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego:

Zamawiający zawrze umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego z wybranymi wykonawcami w poszczególnych częściach zamówienia, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, tj. w dniu 19.07.2012 r.

Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamieścił niniejsze informacje na swojej stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie.


                        
 


  • Informacje o Urzędzie
  • Specjalizacja Urzędu
  • Ośrodki
  • Współpraca w regionie
  • Współpraca zagraniczna US
  • Seminaria i konferencje
  • Patronaty honorowe Dyrektora US
  • Infografiki, opracowania okolicznościowe
  • Praktyki studenckie
  • Zamówienia publiczne US
  • Projekty unijne US
  • Likwidacja / Sprzedaż majątku
  • RODO
  • Newsletter
Do góry

Urząd Statystyczny
we Wrocławiu

ul. Oławska 31
50-950 Wrocław

E-mail:

e-PUAP

e-Doręczenia:
AE:PL-95796-54196-CGRSG-29

Infolinia Statystyczna: 22 279 99 99
(opłata zgodna z taryfą operatora)
Konsultanci są dostępni w dni robocze:
pon.- pt.: godz. 8.00 - 15.00

Godziny pracy Urzędu:

poniedziałek-piątek 7.15-15.15
 

Informatorium:
poniedziałek 7.15-18.00,
wtorek-piątek 7.15-15.00

REGON:
poniedziałek 7.15-18.00,
wtorek-piątek 7.15-15.00

Informacje telefoniczne:

Centrala: +48 71 3716 300
Fax:+48 71 3716 360

Informatorium (informacja o danych statystycznych): 
+ 48 71 3716 314, 71 3716 320,
        71 3716 362, 71 3716 455

REGON (działalność gospodarcza):
+48 71 3716 312,
 71 3716 306

  • Urzędy statystyczne
  • Deklaracja dostępności
  • Polityka prywatności
  • O serwisie

ESS

Copyright © 1995-2025 Urząd Statystyczny we Wrocławiu