Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.
  • Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do mapy strony
Kontrast:
  • Akontrast domyślny
  • Akontrast biały tekst na czarnym
  • Akontrast żółty tekst na czarnym
  • Akontrast czarny tekst na żółtym
Logo Urząd Statystyczny we Wrocławiu Urząd Statystyczny we Wrocławiu
  • Urzędy Statystyczne
    • US Białystok
    • US Bydgoszcz
    • US Gdańsk
    • US Katowice
    • US Kielce
    • US Kraków
    • US Lublin
    • US Łódź
    • US Olsztyn
    • US Opole
    • US Poznań
    • US Rzeszów
    • US Szczecin
    • US Warszawa
    • US Wrocław
    • US Zielona Góra
  • BIP
  • Kontakt
  • RSS
  • Mapa serwisu
  • profil GUS na Instagramie
  • Facebook
  • profil na X
  • English
Wyszukiwanie zaawansowane
Logo Urząd Statystyczny we Wrocławiu
  • Badania ankietowe
  • Dla mediów
  • Co, gdzie, jak załatwić?
  • Edukacja statystyczna
  • O stronie
Menu

Menu główne

Menu
  • Dane o województwie
  • Opracowania bieżące
  • Publikacje i foldery
  • Statystyczne Vademecum Samorządowca
  • Bank Danych Lokalnych
  • Statystyka regionalna
  • Portal Geostatystyczny
  • STRATEG
  • REGON,
    TERYT,
    Klasyfikacje
  • Badania statystyczne
  • Urzędy statystyczne
  • GUS

Ścieżka

Strona główna Ogłoszenie o zamówieniu - Rozbudowa istniejącego środowiska sprzętowego
Menu

Ogłoszenie o zamówieniu - Rozbudowa istniejącego środowiska sprzętowego

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Wrocław: Rozbudowa istniejącego środowiska sprzętowego w Urzędzie Statystycznym we Wrocławiu w zakresie wirtualizacji stacji roboczych na potrzeby opracowania wyników PSR 2010 i NSP 2011

Numer ogłoszenia: 348946 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny we Wrocławiu , ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3716400, faks 071 3716360.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl/wroc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącego środowiska sprzętowego w Urzędzie Statystycznym we Wrocławiu w zakresie wirtualizacji stacji roboczych na potrzeby opracowania wyników PSR 2010 i NSP 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego środowiska sprzętowego w Urzędzie Statystycznym we Wrocławiu w zakresie wirtualizacji stacji roboczych na potrzeby opracowania wyników PSR 2010 i NSP 2011 obejmująca: 1) rozbudowę istniejącej platformy serwerowej IBM BladeCenter H, posiadanej przez zamawiającego, o nowe serwery typu blade - 3 sztuki; 2) rozbudowę istniejącej macierzy dyskowej IBM DS3512, posiadanej przez zamawiającego, o nowe półki dyskowe - 2 sztuki oraz dyski twarde - 24 sztuki; 3) dostawę urządzeń terminalowych - 100 sztuk wraz z akcesoriami; 4) dostawę licencji oprogramowania do wirtualizacji stacji roboczych - dla 100 równoczesnych użytkowników (concurrent user); 5) wdrożenie środowiska wirtualnych stacji roboczych w infrastrukturze zamawiającego; 6) przeprowadzenie szkolenia powdrożeniowego; 7) utrzymanie środowiska wirtualnych stacji roboczych w infrastrukturze zamawiającego. Szczegółowy zakres całości przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 72.26.30.00-6, 79.63.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej trzech zamówień o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto obejmujących wdrożenie rozwiązania do wirtualizacji stacji roboczych, obejmującego co najmniej 50 użytkowników, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usługom i dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli wykaże, że dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału osób zdolnych do wykonania zamówienia, które posiadają poniższe kwalifikacje i spełniają niżej wymienione warunki, w tym spełniają następujące role: 1) Kierownik Projektu - posiadający następujące kwalifikacje: a) wykształcenie wyższe; b) brał udział w roli kierownika projektu w minimum 2 projektach o wartości zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 PLN brutto, które obejmowały wdrożenie rozwiązania do wirtualizacji; c) posiada certyfikat w zakresie zarządzania projektami Prince2 Practitioner lub PMP lub równoważny; d) posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami. 2) Architekt Rozwiązania - posiadający następujące kwalifikacje: a) wykształcenie wyższe; b) posiada doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów teleinformatycznych, w których wykorzystywana jest rozwiązanie do wirtualizacji potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach o wartości powyżej 100.000,00 PLN brutto obejmujących wdrożenie oferowanego rozwiązania w zakresie wirtualnych; c) posiada certyfikat inżynierski wydany przez producenta oferowanego oprogramowania wirtualizacyjnego. 3) Inżynier projektu I - 2 osoby - posiadający następujące kwalifikacje: a) Inżynier projektu I.A: - wykształcenie wyższe; - posiada doświadczenie w zakresie wdrażania rozwiązań wirtualizacji stacji roboczych potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach, każdy o wartości powyżej 100.000,00 PLN brutto obejmujących wdrożenie rozwiązania w zakresie wirtualizacji; - posiada certyfikat inżynierski wydany przez producenta oferowanego oprogramowania wirtualizacyjnego; b) Inżynier projektu I.B: - wykształcenie wyższe; - posiada doświadczenie w zakresie wdrażania rozwiązań wirtualizacji stacji roboczych potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach, każdy o wartości powyżej 100.000,00 PLN brutto obejmujących wdrożenie rozwiązania w zakresie wirtualizacji; - posiada certyfikat inżynierski w zakresie infrastruktury sieciowej Cisco na poziomie CCNA, CCNP i CCDP. 4) Inżynier projektu II - 2 osoby - posiadający następujące kwalifikacje: a) wykształcenie wyższe; b) posiada certyfikat inżynierski wydany przez producenta oferowanego oprogramowania wirtualizacyjnego; c) posiada certyfikat inżynierski Microsoft Certified Systems Engineer

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 450.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty
    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał: 1) aktualny certyfikat ISO 9001:2008 na dostawę sprzętu i oprogramowania oraz realizację projektów informatycznych; 2) oświadczenie producenta, że oferowane urządzenia są fabrycznie nowe i pochodzą z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek Polski oraz ich instalacja nie spowoduje utraty gwarancji na rozbudowywane urządzenia - zgodnie z pkt I. lit. i), pkt II. lit. h), pkt III. lit. g) opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 3) oświadczenie producenta oferowanego oprogramowania wirtualizacyjnego (lub jego polskiego przedstawiciela), że dostarczone oprogramowanie oraz techniczne usługi gwarancyjne dotyczące oprogramowania pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży - zgodnie z pkt IV. ppkt 22 opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści Umowy w przypadku, gdy: 1) zaistnieją okoliczności skutkujące koniecznością dokonania zmian, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a są korzystne dla Zamawiającego, przy czym zmiany te nie mogą wpływać na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, 2) w przypadku zaistnienia przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w sytuacji zaistnienia okoliczności wskazujących na wystąpienie siły wyższej. 2. Zamawiający dopuszcza w wyjątkowych wypadkach możliwość ewentualnego zastąpienia określonych elementów przedmiotu Umowy innymi (elementy równoważne) jeżeli powstaną obiektywne przyczyny uniemożliwiające dostarczenie zaoferowanych elementów przedmiotu Umowy, a dostarczone elementy zamienne będą nie gorszej jakości, niż te elementy, które są nimi zastępowane (elementy te muszą co najmniej spełniać wymagania określone w SIWZ). W takim przypadku dokonanie zamiany odbywa się za zgodą wyrażoną na piśmie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego na wyłączny koszt Wykonawcy. 3. Zaistnienie sytuacji określonej w pkt 1 ppkt 2) może stanowić podstawę do wystąpienia przez Wykonawcę do Zamawiającego o przedłużenie terminu realizacji Umowy o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/wroc/33_PLK_HTML.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny we Wrocławiu, ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław, Wydział Obsługi Administracyjnej, V piętro, pokój 504.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Statystyczny we Wrocławiu, ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław, pokój 310, III piętro (Sekretariat Urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia  
  • Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ  
  • Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ  
  • Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ 
  • Specyfikacja techniczna - załącznik nr 3a do SIWZ 
  • Wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ  
  • Protokół odbioru wewnętrznego - załącznik nr4a do SIWZ  
  • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - załącznik nr 5 do SIWZ  
  • Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków w trybie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - załącznik nr 6 do SIWZ  
  • Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - załącznik nr 6a do SIWZ  
  • Wykaz wykonanych zamówień - załącznik nr 7 do SIWZ  
  • Wykaz osób - załącznik nr 8 do SIWZ  

                              

            Wrocław, dnia 24.10.2011 r.
 


 


  • Informacje o Urzędzie
  • Specjalizacja Urzędu
  • Ośrodki
  • Współpraca w regionie
  • Współpraca zagraniczna US
  • Seminaria i konferencje
  • Patronaty honorowe Dyrektora US
  • Infografiki, opracowania okolicznościowe
  • Praktyki studenckie
  • Zamówienia publiczne US
  • Projekty unijne US
  • Likwidacja / Sprzedaż majątku
  • RODO
  • Newsletter
Do góry

Urząd Statystyczny
we Wrocławiu

ul. Oławska 31
50-950 Wrocław

E-mail:

e-PUAP

e-Doręczenia:
AE:PL-95796-54196-CGRSG-29

Infolinia Statystyczna: 22 279 99 99
(opłata zgodna z taryfą operatora)
Konsultanci są dostępni w dni robocze:
pon.- pt.: godz. 8.00 - 15.00

Godziny pracy Urzędu:

poniedziałek-piątek 7.15-15.15
 

Informatorium:
poniedziałek 7.15-18.00,
wtorek-piątek 7.15-15.00

REGON:
poniedziałek 7.15-18.00,
wtorek-piątek 7.15-15.00

Informacje telefoniczne:

Centrala: +48 71 3716 300
Fax:+48 71 3716 360

Informatorium (informacja o danych statystycznych): 
+ 48 71 3716 314, 71 3716 320,
        71 3716 362, 71 3716 455

REGON (działalność gospodarcza):
+48 71 3716 312,
 71 3716 306

  • Urzędy statystyczne
  • Deklaracja dostępności
  • Polityka prywatności
  • O serwisie

ESS

Copyright © 1995-2025 Urząd Statystyczny we Wrocławiu