Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.
  • Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do mapy strony
Kontrast:
  • Akontrast domyślny
  • Akontrast biały tekst na czarnym
  • Akontrast żółty tekst na czarnym
  • Akontrast czarny tekst na żółtym
Logo Urząd Statystyczny we Wrocławiu Urząd Statystyczny we Wrocławiu
  • Urzędy Statystyczne
    • US Białystok
    • US Bydgoszcz
    • US Gdańsk
    • US Katowice
    • US Kielce
    • US Kraków
    • US Lublin
    • US Łódź
    • US Olsztyn
    • US Opole
    • US Poznań
    • US Rzeszów
    • US Szczecin
    • US Warszawa
    • US Wrocław
    • US Zielona Góra
  • BIP
  • Kontakt
  • RSS
  • Mapa serwisu
  • profil GUS na Instagramie
  • Facebook
  • profil na X
  • English
Wyszukiwanie zaawansowane
Logo Urząd Statystyczny we Wrocławiu
  • Badania ankietowe
  • Dla mediów
  • Co, gdzie, jak załatwić?
  • Edukacja statystyczna
  • O stronie
Menu

Menu główne

Menu
  • Dane o województwie
  • Opracowania bieżące
  • Publikacje i foldery
  • Statystyczne Vademecum Samorządowca
  • Bank Danych Lokalnych
  • Statystyka regionalna
  • Portal Geostatystyczny
  • STRATEG
  • REGON,
    TERYT,
    Klasyfikacje
  • Badania statystyczne
  • Urzędy statystyczne
  • GUS

Ścieżka

Strona główna OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - sukcesywne dostawy materiałow poligraficznych, biurowych
Menu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - sukcesywne dostawy materiałow poligraficznych, biurowych

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Wrocław: Sukcesywne dostawy materiałów poligraficznych, biurowych, papierniczych, eksploatacyjnych oraz środków czystości dla Urzędu Statystycznego we Wrocławiu

Numer ogłoszenia: 125053 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny we Wrocławiu , ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3716400, faks 071 3716360.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl/wroc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów poligraficznych, biurowych, papierniczych, eksploatacyjnych oraz środków czystości dla Urzędu Statystycznego we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wysokiej jakości, fabrycznie nowych, wolnych od wad technicznych, kompletnych, zgodnych z wymaganymi atestami jakościowymi i normami w zakresie oznakowań wyrobów materiałów poligraficznych, biurowych, papierniczych, eksploatacyjnych oraz środków czystości dla Urzędu Statystycznego we Wrocławiu. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został określony w załączonych formularzach cenowych nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 stanowiących odpowiednio załączniki nr 2 a, 2 b, 2 c, 2 d, 2 e do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 22.50.00.00-5, 22.51.00.00-8, 22.61.00.00-9, 22.99.00.00-6, 22.60.00.00-6, 22.85.10.00-0, 22.81.50.00-6, 30.14.51.00-8, 30.19.00.00-7, 30.19.21.21-5, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.21.13-6, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 18.14.10.00-9, 19.64.00.00-4, 33.74.11.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  1. zamawiający uzna, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych trzech głównych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie na poniższe części zamówienia: a) na część I zamówienia o wartości nie mniejszej niż 24.000 PLN; b) na część II zamówienia o wartości nie mniejszej niż 11.000 PLN; c) na część III zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15.000 PLN; d) na część IV zamówienia o wartości nie mniejszej niż 19.000 PLN; e) na część V zamówienia o wartości nie mniejszej niż 18.000 PLN. 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty
    W celu potwierdzenia, że oferowane materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty należy załączyć oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że oferowane materiały są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz że są zgodne z wymaganymi atestami jakościowymi, normami w zakresie oznakowań wyrobów, ich stosowanie nie zagraża życiu i zdrowiu człowieka oraz jest bezpieczne dla środowiska

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w drodze udzielenia zamówienia publicznego w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie kosztów umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę; 2) zmiany producenta dostarczanych materiałów na wniosek wykonawcy pod warunkiem, że oferowane materiały będą takiej samej lub lepszej jakości oraz w tej samej cenie, a wykonawca uzasadni konieczność dokonania takiej zmiany; 3) skrócenia terminu wykonania umowy; 4) dłuższego okresu gwarancji; 5) zmiany przedstawicieli stron umowy oraz kluczowych osób i podmiotów uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy ze względów losowych takich jak: - choroba, śmierć, zwolnienie z pracy lub inne okoliczności lub zdarzenia losowe dotyczące osób, podmiotów uczestniczących w realizacji umowy ze strony wykonawcy lub zamawiającego pod warunkiem, że osoby zmieniające będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby zmieniane; 6) zmiany umowy polegające na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); 7) zmiany terminu realizacji umowy dopuszcza się w przypadku zaistnienia przeszkód spowodowanych: a) siłą wyższą - tj.: epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem, lub stanem wyjątkowym, a także inne przeszkody uniemożliwiające kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach w tym zagrażających wykonaniem zamówienia z wadą; b) oraz w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, tj.: trudnościami w nabyciu materiałów wynikającymi z długotrwałego spadku podaży tych towarów, lub innych przyczyn niezależnych od obu stron umowy; 8) zmiany podwykonawców ze względów organizacyjnych; 9) inne zmiany, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty, które nie będą ingerować w przedmiot zamówienia, a ich wprowadzenie będzie niezbędne do należytego wykonania zamówienia; 10) inne niekorzystne dla zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko wówczas, jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie dostaw przez wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie przewidywał on przy zawarciu umowy; 11) zmiany postanowień zawartej umowy, która jest korzystna dla zamawiającego a konieczność dokonania zmiany umowy wynika z okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 12) Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej chyba, że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej. 13) Zmiana umowy na wniosek wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. 14) Zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 15) Pozostałe warunki umowy oraz uściślenie podanych powyższych informacji zamawiający przedstawił w załączonym wzorze umowy - załącznik nr 8 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/wroc w menu O URZĘDZIE,opcje Informacje ogólne, w zakładce zam. publiczne US

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający niezwłocznie przekaże siwz wraz z załącznikami. Opłata będzie za koszty papieru i druku siwz oraz koszty przekazania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Statystyczny we Wrocławiu, ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław, pokój 310, III piętro (Sekretariat Urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały poligraficzne.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy materiałów poligraficznych zgodnie z załącznikiem nr 2 a do siwz.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 22.50.00.00-5, 22.51.00.00-8, 22.61.00.00-9, 22.99.00.00-6, 24.93.12.00-1, 24.95.00.00-8, 24.96.20.00-5, 44.83.20.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały biurowe.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy materiałów biurowych zgodnie z załącznikiem nr 2 b do siwz.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 22.60.00.00-6, 22.85.10.00-0, 22.99.00.00-6, 22.81.50.00-6, 30.14.51.00-8, 30.19.00.00-7, 30.19.21.21-5, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.19.21.32-5, 30.19.21.33-2, 30.19.21.60-0, 30.19.25.00-6, 30.19.71.00-7, 30.19.73.20-5, 30.19.91.30-0, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 31.63.00.00-1, 39.24.12.00-5.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiały papiernicze.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy materiałów papierniczych zgodnie z załącznikiem nr 2 c do siwz.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: materiały eksploatacyjne.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych zgodnie z załacznikiem nr 2 d do siwz.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.00.00-7, 30.19.21.13-6, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.23.47.00-5, 30.19.23.00-4, 30.23.43.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: środki czystości.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy środków czystości zgodnie z załącznikiem nr 2 e do siwz.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9, 19.64.00.00-4, 33.74.11.00-7, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 39.22.43.10-4, 39.22.43.20-7, 39.51.00.00-0, 39.51.42.00-0, 39.71.34.31-3, 39.81.30.00-4, 39.82.00.00-6, 39.83.12.50-3, 39.83.16.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Załączniki:

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
  • Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ
  • Formularz ofertowy - załącznik nr 2a do SIWZ
  • Formularz ofertowy - załącznik nr 2b do SIWZ
  • Formularz ofertowy - załącznik nr 2c do SIWZ
  • Formularz ofertowy - załącznik nr 2d do SIWZ
  • Formularz ofertowy - załącznik nr 2e do SIWZ
  • Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - załącznik nr 3 do SIWZ
  • Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków w trybie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - załącznik nr 4 do SIWZ
  • Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków w trybie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - załącznik nr 5 do SIWZ
  • Wykaz wykonanych zamówień - załącznik nr 6 do SIWZ
  • Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 7 do SIWZ
  • Wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ

                                    

Wrocław, dnia 26. 06. 2013 r.


  • Informacje o Urzędzie
  • Specjalizacja Urzędu
  • Ośrodki
  • Współpraca w regionie
  • Współpraca zagraniczna US
  • Seminaria i konferencje
  • Patronaty honorowe Dyrektora US
  • Infografiki, opracowania okolicznościowe
  • Praktyki studenckie
  • Zamówienia publiczne US
  • Projekty unijne US
  • Likwidacja / Sprzedaż majątku
  • RODO
  • Newsletter
Do góry

Urząd Statystyczny
we Wrocławiu

ul. Oławska 31
50-950 Wrocław

E-mail:

e-PUAP

e-Doręczenia:
AE:PL-95796-54196-CGRSG-29

Infolinia Statystyczna: 22 279 99 99
(opłata zgodna z taryfą operatora)
Konsultanci są dostępni w dni robocze:
pon.- pt.: godz. 8.00 - 15.00

Godziny pracy Urzędu:

poniedziałek-piątek 7.15-15.15
 

Informatorium:
poniedziałek 7.15-18.00,
wtorek-piątek 7.15-15.00

REGON:
poniedziałek 7.15-18.00,
wtorek-piątek 7.15-15.00

Informacje telefoniczne:

Centrala: +48 71 3716 300
Fax:+48 71 3716 360

Informatorium (informacja o danych statystycznych): 
+ 48 71 3716 314, 71 3716 320,
        71 3716 362, 71 3716 455

REGON (działalność gospodarcza):
+48 71 3716 312,
 71 3716 306

  • Urzędy statystyczne
  • Deklaracja dostępności
  • Polityka prywatności
  • O serwisie

ESS

Copyright © 1995-2025 Urząd Statystyczny we Wrocławiu